9 Kočky by kupovaly myši - Černá kniha o krmivech pro zvířata (H.U. Grimm) - Česká kočka
Novinky
187
Dovolená do 30. 7.Dovolená do 30. 7.
I vám přejeme krásné léto!
Pokračovat
224
Dovolená do 2.5. Dovolená do 2.5.
Díky, že počkáte, až budeme zase v akci!
Pokračovat
161
Noví šanťáci!Noví šanťáci!
Je libo babočku nebo zlatou rybku?
Pokračovat
Zobrazit všechny novinky
Česká kočka > Nabízíme > E-shop > Pro majitele > Knihy > Kočky by kupovaly myši - Černá kniha o krmivech pro zvířata (H.U. Grimm)

Kočky by kupovaly myši - Černá kniha o krmivech pro zvířata (H.U. Grimm)

ceska kocka cerna kniha
Hans Ulrich Grimm DSC_0232 Kočky by kupovaly myši 1 Kočky by kupovaly myši 2 Kočky by kupovaly myši 3 Kočky by kupovaly myši 4 Kočky by kupovaly myši 5 Kočky by kupovaly myši 6
Tohle je opravdu kontroverzní kousek. Uvažujete nad tím, jestli kupujete ty správné značky? Co v tom je a je to pro mou kočku dobré? 

Nemusíte souhlasit se vším, ale rozhodně se nebudete nudit! Autor se taky nenudil - kniha byla předmětem soudního sporu... a vyhrála. 

Mrkněte níže do výtahu z obsahu.
Záruka: 24 měsíců
Dostupnost: Skladem
Cena: s DPH: 189
Rozšířený popis
Výběr z obsahu:

Jen to nejlepší - Mnozí věří reklamě, že pro naše zvířata je dost dobré jen to nejlepší. Realita vypadá jinak. Chutné krmivo pro zvířata se vyrábí efektivně. Dost dobré je leccos, také kaly z čističek vody

Plísně a éčka - Kromě odpadu se do krmiv dostávají i bakterie a plísně. Aby krmiva zvířata jedla, jsou vylepšena o látky zlepšující chuť a vůni (éčka). Jsme blíže možným příčinám nemocí našich psů a koček. 

Dobrý marketink - Dozvíme se jak se dělá dobrý marketink u Whiskas, Hills nebo Puriny, jak pořídit suroviny pro krmiva a dostat za ně zaplaceno, anebo jak pečovat o vztahy s veterináři(také se studenty a profesory). 

Kniha u soudu - Nejen díky názvu knihy, údajně parazitujícímu na reklamním sloganu „Kočky by kupovaly Whiskas“, ale i díky obsahu údajně poškozujícímu dobré jméno výrobců krmiv, bylo vydání knihy soudně pozastaveno. 

Mediální kampaň - Výsledkem žaloby byla mediální kampaň, která knihu zviditelnila. Výrobci krmiv svoji žalobu proti vydání knihy prohráli. V roce 2007 byla kniha v Německu (zde působí autor) vydána. A byl to trhák. 

Agromafie a lobby - Dozvědět se v knize můžeme také co je to agromafie, anebo co všechno umí za peníze zařídit lobby >>šokující skutečnosti. Dozvíme se „Jak to chodí“ a získáme informace, které se hodí. 

Reklama & Pravda – Líbivé reklamy na zdravější život, lesklou srst nebo pevnější hovínka. Sami pak lépe posoudíme co je reklama a co pravda. Pro volbu krmení se po přečtení knihy budeme snadněji rozhodovat. 

Oba poraženi – Doslov autora knihy >> Šokující fakta, přesně ověřená až do detailu: reklama a pravda v krmivářském průmyslu – poraženými jsou zvíře i člověk. 


Autor:
Dr. Hans-Ulrich Grimm je žurnalista a autor, žije ve Stuttgartu.
Jeho dlouholeté rešerše ze světa zprůmyslovatělých potravin nám odhalují pravdu o tom, co se skrývá v potravinách věhlasných značek jako například Nestlé nebo Knorr. 

Dr. Hans-Ulrich Grimm tak doporučuje kupovat čerstvé potraviny z tržišť od malých domácích zemědělců a farmářů. 

Jeho slogan je „Požitek a zdraví patří k sobě“ Grimmovy knihy jsou bestsellery.
Například knih Polévka lže se prodalo už 250.000 exemplářů a kniha se stala klasikem moderní výživové kritiky.
Hans-Ulrich Grimm provozuje informační www-stránky s tématy výživy a zdraví www.food-detektiv.de s příznačným názvem: Dr. Watson Der Food Detektiv (Doktor Watson - detektiv výživy) s nadtitulem: Chemie im Essen kann Ihre Gesundheit gefährden (Chemie v jídle může poškodit vaše zdraví). Stránky jsou určeny pro lidi, kteří chtějí vědět, co jí.
Diskuze k produktu
comments powered by Disqus
© 2012  |  Česká kočka  |  Mlýnské nábřeží 615/3, Brno  |  +420 604 753 286  |  info@ceska-kocka.cz
Webdesign od Animato.cz
highslide